då var det dags igen..

Då gör vi ett nytt försök med operation. ...Börjar bli lite nervös nu. Känns lite konstigt. Får jätte konstiga tankar typ att jag ska dö på operationsbordet eller att jag blir hjärndöd(på riktigt) och aldrig vaknar upp igen, och så tänker jag att "men vad gör om man har lite svårt att andas ibland, inget man dör av är ju så van nu". Nej, men nu ska det bli av.
Jag är ganska irreterad känner jag, på dom läkarna och hela uppsala akademiska. Hoppas dom inte sjabblar till det den här gången. Nu är man ju ännu mer nervös, dom verkar ju inte ha nån koll där borta.  Men nu får jag lov att lita på dom om jag vill få det här gjort.
Jag säger som jag sa sist. Om jag dör så dör jag i frid! Inget otalt med nån och jag älskar er alla. /Madeleine
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0