Boil in bag

Nu var det ett tag sen jag skrev men om jag ska sammanfatta helgen så har den varit hur rolig somhelst.
Fredagen började med en heldag på lagret, brukar vanligtvis vara ganska segt att jobba där men det blir bara bättre o bättre och det är en himla skönt gäng faktiskt. På kvällen var det meningen att jag skulle på julbord men som vanligt när det är något inplanerat ska åsunda ringa o ha lite halvkris. Men såklart ställer jag upp och jobbar, är nästan som lite semester att jobba där. Så Julbordet blev inställt för min del och jag slapp lägga på mig 5 kilo. Hurra!

Igår jobbade jag kväll, det var hemskt eftersom jag var så tokspeedad över att få komma där ifrån och bege mig till Nataly, dricka grogg och vara flickig och flamsig. Var den bästa o trevligaste kvällen på länge och jag och madde blev jävligt glappkäftade efter några drinkar, och som den vanliga ordningen tillhör ringde vi upp en kär arbetskamrat Tove, medans vi stog och kedjerökte cigg efter cigg.  Jag förstår inte riktigt hur vi är funtade men det verkar vara en uppskattad gest att få prata lite med oss sena lördagskvällen även fast det mesta som kommer ut ut våran mun bara är vokaler och konsonanter i en jävla blandning utan mening. hahahaha. lNågon timme senare, lite rödvin på tröjan, golvet och soffan och en Marcus halvdeckad i soffan och natalie halvkutande runt i lägenheten med saltkaret i beredskap gav vi oss ut på Joars och hade en kickar as kväll. Var jag och madde än gör så blir det alltid så jävla roligt, hur perfect match kan två människor vara? Ja bäst är hon iaf, min madde.
Sen följde jag med henne hem och sov där, så långt att gå upp till pappa och så mycket mysigare att vakna upp bakis och sugen på fett med en vän.
Så jag har haft en jätte mysig dag hemma hos madde, vi har legat i sängen och pratat strund hela förmiddagen och ätit bakismat och druckit litervis med cola och mått som en kung. Man hinner göra mycket på några timmar.
Madde med kökskniven i högsta hugg fick äran att snitta upp mig och förtora mina bröst med två påsar boil in bag ris. Sen roade vi oss med att jämföra våra bristningar, nypa varandra och kolla på tjockisar som dansar på tv. Och det är bara en liten del av våra genialiska aktiviteter.
Denna helg blir en helg att minnas och tack natalie för en jätte rolig kväll.

Nej nu ska jag power nappa en liten stund innan jag ska arbeta mitt minipass på Åsunda.
Imorgon är en ny vecka och den kommer sannerligen bli intressant. Puss på mitten / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0