"Bättre en noll iallafall"

112 kronor och 50 öre fick jag ihop på mynten jag var ner till banken med! Ja det är "bättre en noll iallafall" som Emma säger. Har öppnat mitt sista ciggpaket idag. Imårn är det sista ciggen som röks!

Fick ett samtal från jobbet, ska jobba imårn det blir bra. Sista dagen innan operationen, kommer den dagen att gå fort. Nu har jag ändå jobbat liiite den här månaden.! ja det är bättre än noll iallafall! 

Prata nyss med Hanna, min bitterhet börjar nu sakta lösas upp tack vare henne nu. För vi löste en del saker.
Har varit lite nerstämd och haft nån typ av stresshuvud på senaste MEN jag har så otroligt fina och underbara människor runt omkring mig, jag är verkligen så lyckligt lottad när det kommer till mina vänner. Min inre krets med ett annat ord. Loves of my life med ett tredje. ♥

En dag kvar nu sen är det bara att lägga sig under kniven! Mohaha =p





På väg ner på stan med min väska som är pengastinn!
I luararna hör man en salig blandning av bl.a lady gaga, Hoffmaestro, Winnerbäck. Yes sir!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0